Beğeni Ağacı2Beğeniler

Konu:xxxxxx

  1. #1
    _HACI_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    _HACI_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    07 Ağustos 2015
    Favori Oyun  
    bSRO & aSRO
    Konular 
    193
    Mesajlar 
    1,600
    Beğenme 
    616
    Beğenilme 
    456
    Konum
     

    Standart xxxxxx

    Abi bütünleeme tarihlerine her akşam bkarım yeni bi sınav varmı diye adamlar gece 10 11 de sınav tarihi girip sabahına resmen sınav yapmışlar. Gelde sövme şimdi yine kaldık yine kaldık yaz okuluda yok uludağda. Vay yinee mi keder ama artık yeter yine kapıda kara geceler


  2. #2
    ULEMAA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    ULEMAA isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    09 Ekim 2014
    Favori Oyun  
    aSro-bSro-cSro
    Konular 
    1099
    Mesajlar 
    7,889
    Beğenme 
    973
    Beğenilme 
    1963
    Konum
    TÜRKİYE İstanbul Sarıyer  

    Standart

    Alıntı _HACI_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi bütünleeme tarihlerine her akşam bkarım yeni bi sınav varmı diye adamlar gece 10 11 de sınav tarihi girip sabahına resmen sınav yapmışlar. Gelde sövme şimdi yine kaldık yine kaldık yaz okuluda yok uludağda. Vay yinee mi keder ama artık yeter yine kapıda kara geceler
    En zayıf noktadan yakalamışlar hacım sende bundan sonra tedbiri elden bırakmaz 7/24 nöbet tutarsın başka çaresi yokmu peki bi arkadaşın falan daha kolay olur o şekil hem sen ona yardımcı olmuş olursun hem o sana
    _HACI_ bunu beğendi.


  3. #3
    _HACI_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    _HACI_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    07 Ağustos 2015
    Favori Oyun  
    bSRO & aSRO
    Konular 
    193
    Mesajlar 
    1,600
    Beğenme 
    616
    Beğenilme 
    456
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Bubbax Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    En zayıf noktadan yakalamışlar hacım sende bundan sonra tedbiri elden bırakmaz 7/24 nöbet tutarsın başka çaresi yokmu peki bi arkadaşın falan daha kolay olur o şekil hem sen ona yardımcı olmuş olursun hem o sana
    Kardo üniversite 1 buçuk saat eve öğrendiğimde iş işten geçmişti ne yazıkki.

  4. #4
    ULEMAA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    ULEMAA isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    09 Ekim 2014
    Favori Oyun  
    aSro-bSro-cSro
    Konular 
    1099
    Mesajlar 
    7,889
    Beğenme 
    973
    Beğenilme 
    1963
    Konum
    TÜRKİYE İstanbul Sarıyer  

    Standart

    Alıntı _HACI_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kardo üniversite 1 buçuk saat eve öğrendiğimde iş işten geçmişti ne yazıkki.
    peki bu işleri takip eden bi aracı yada arkadaşın yokmu yardım alsan en mantıklısı bu gibi gorunuyor


  5. #5
    _HACI_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    _HACI_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    07 Ağustos 2015
    Favori Oyun  
    bSRO & aSRO
    Konular 
    193
    Mesajlar 
    1,600
    Beğenme 
    616
    Beğenilme 
    456
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Bubbax Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki bu işleri takip eden bi aracı yada arkadaşın yokmu yardım alsan en mantıklısı bu gibi gorunuyor
    Arkadaşlar benden beter la

  6. #6
    [SeZeR] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    [SeZeR] isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    22 Şubat 2013
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    295
    Mesajlar 
    1,411
    Beğenme 
    809
    Beğenilme 
    355
    Konum
     

    Standart

    ah kardesım benımde 1 ders kalıyor yaz okuluna yapcak bişi yok hocalar finalde ters köşe yapsada arkalarından söve söve kılpayı geçtık coğunu .d
    Kıvırmak kalçada şık duran bir eylemdir,
    Ruhunuza Taşımayın.

    Forever BLacK_RoGuE_ <3

    OYUNDAN VEYA FORUMDAN ULAŞAMAYANLAR BURADAN BANA ULAŞABİLİRSİNİZ : http://www.jollygame.net/forum/priva...o=newpm&u=3534

  7. #7
    Waqqabery - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Waqqabery isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    01 Ekim 2012
    Konular 
    84
    Mesajlar 
    514
    Beğenme 
    426
    Beğenilme 
    224
    Konum
     

    Standart

    Alıntı _HACI_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi bütünleeme tarihlerine her akşam bkarım yeni bi sınav varmı diye adamlar gece 10 11 de sınav tarihi girip sabahına resmen sınav yapmışlar. Gelde sövme şimdi yine kaldık yine kaldık yaz okuluda yok uludağda. Vay yinee mi keder ama artık yeter yine kapıda kara geceler
    Onu bunu bırak şimdi bütünleme sınavlarıda kalkmışş
    OnMyLeveL

  8. #8
    _HACI_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    _HACI_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    07 Ağustos 2015
    Favori Oyun  
    bSRO & aSRO
    Konular 
    193
    Mesajlar 
    1,600
    Beğenme 
    616
    Beğenilme 
    456
    Konum
     

    Standart

    Alıntı zukay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Onu bunu bırak şimdi bütünleme sınavlarıda kalkmışş
    Valla bizimde bu sene yazx okulu kalktı seneye bütte kalkar hacım. Vizeden 100 al finalden 49 alsan kalıyorsun. Üstüne bide çan eğrisi 50 nin üstü için geçerli. Çık çıkabilirsen işin içinden

  9. #9
    Waqqabery - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Waqqabery isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    01 Ekim 2012
    Konular 
    84
    Mesajlar 
    514
    Beğenme 
    426
    Beğenilme 
    224
    Konum
     

    Standart

    Alıntı _HACI_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla bizimde bu sene yazx okulu kalktı seneye bütte kalkar hacım. Vizeden 100 al finalden 49 alsan kalıyorsun. Üstüne bide çan eğrisi 50 nin üstü için geçerli. Çık çıkabilirsen işin içinden
    Aga ben sana aynı okulda okudugumuzu söylemedim galiba yada sen hatırlayamadın
    OnMyLeveL

  10. #10
    _HACI_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    _HACI_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    07 Ağustos 2015
    Favori Oyun  
    bSRO & aSRO
    Konular 
    193
    Mesajlar 
    1,600
    Beğenme 
    616
    Beğenilme 
    456
    Konum
     

    Standart

    Alıntı zukay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aga ben sana aynı okulda okudugumuzu söylemedim galiba yada sen hatırlayamadın
    doktorrrrrr Olum tmam tanıdım ben ya AltınOrdudan işte eskilerden )
    Waqqabery bunu beğendi.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş