Sayfa 5 Toplam 6 Sayfadan Birinci ... 3456 Sonuncu
Beğeni Ağacı20Beğeniler

Konu:Evet Bsro'ya Kısa Bi Ara

  1. #41
    orka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    orka isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    13 Mart 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    230
    Mesajlar 
    1,496
    Beğenme 
    938
    Beğenilme 
    670
    Konum
    TÜRKİYE  

    Standart

    Wts Meditation stone Hayırlı tezkereler güzel insan ALLAHIN izniyle bitirir gelirsin İNŞALLAH.
    Hak edene hakkını verin, baş kaldıranın başını kesin.

    KIZILCUBUK

  2. #42
    SnelSchoner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    SnelSchoner isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    04 Mart 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    105
    Mesajlar 
    271
    Beğenme 
    74
    Beğenilme 
    86
    Konum
     

    Standart

    Allah Hayırlı Gidip Gelmek Nasip Etsin İnşAlalh Selim Bekle Kasımda Bende Geliyorum inşAllah Aynı Yere Düşerizde bSilkroad'ın geleceği Hakkında Konuşmalar Yaparız

  3. #43
    Sukha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Sukha isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    29 Ocak 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    62
    Mesajlar 
    245
    Beğenme 
    47
    Beğenilme 
    159
    Konum
     

    Standart

    Alıntı orka Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Wts Meditation stone Hayırlı tezkereler güzel insan ALLAHIN izniyle bitirir gelirsin İNŞALLAH.
    Amin İnş Kardeşim

  4. #44
    Sukha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Sukha isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    29 Ocak 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    62
    Mesajlar 
    245
    Beğenme 
    47
    Beğenilme 
    159
    Konum
     

    Standart

    Alıntı SnelSchoner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Allah Hayırlı Gidip Gelmek Nasip Etsin İnşAlalh Selim Bekle Kasımda Bende Geliyorum inşAllah Aynı Yere Düşerizde bSilkroad'ın geleceği Hakkında Konuşmalar Yaparız
    Haha inş knka
    SnelSchoner bunu beğendi.

  5. #45
    Monk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Monk isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    25 Eylül 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    16
    Mesajlar 
    134
    Beğenme 
    58
    Beğenilme 
    97
    Konum
     

    Standart

    Hayırlı tezkereler Allahın izniyle.


    Yaşayan pek çok kişi ölümü hak eder.
    Ölülerden bazıları da yaşamı.
    Yaşamı onlara verebilir misin?
    Ölüm hakkında karar vermekte aceleci olma.
    En bilgeler bile her sonucu bilemez.

  6. #46
    Sukha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Sukha isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    29 Ocak 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    62
    Mesajlar 
    245
    Beğenme 
    47
    Beğenilme 
    159
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Monk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayırlı tezkereler Allahın izniyle.
    eyw sagol

  7. #47
    JemBey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    JemBey isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    01 Ekim 2015
    Favori Oyun  
    Counter-Strike
    Konular 
    20
    Mesajlar 
    151
    Beğenme 
    76
    Beğenilme 
    45
    Konum
     

    Standart

    Alıntı S1000RR_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet Bsro Playerları I m FlLOZOF-S1000RR_ (Selim) Yaklaşık 3, 3.5 Senedir Bu Serverdayım
    İyisiyle Kötüsüyle Güzel Vakit Geçirdik Çogu Pvp Servarlarında olmıyan ortam burda aşırısıyla var Yeni başlıyacak player olursa hiç düşünmesin oynasın derim itemler gözlerine büyük gözükebilir fakat uraşırsa o arkadaş ortamını yakalarsa çok cabuk gelişicegini düşünüyorum

    Gelelim Ara Verme Sebebime Askere Gidiyorum Arkadaşlar İzmir Seferi Hisar Jandarma Muhabere Görev olarakda Muhabere Cihazları işletme olarak yapıcam Hakkımızda Hayırlısı olsun Aramızda Gidicek olanlarda Varsa şimdiden onlarada hayırlı teskereler diliyorum.

    Lafı fazla uzatmadan Bsro playerlarına Güzel oyunlar güzel vakit geçirmeleri dilegimle
    Bsro yönetimini Sundu Bu Oyun için teşekkür ediyorum Görevlerinde @Odin @Asgard
    Başarılar Diliyorum

    Herkeze İyi Oyunlar FlLOZOF
    son zamanlarda görüşemedik kardeşim işler çok a.q başa çıkılmıyo neyse kardeşim Allah yardımcın olsun hayırlı tezkereler darısı bekirle bnm ve ayrıca alican şapşiğinin ve anıl şoparının başına
    buda bendn sana ve tüm askerlerimize gelsin bol bol dinlersin(ÇAKAL) Hasan Abi bilir bu şarkıyı https://www.youtube.com/watch?v=27oCg0mHkaU
    ADI AŞK BU MEZİYETİN...
    JemBeyy

  8. #48
    FABRiCATOR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    FABRiCATOR isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    06 Haziran 2012
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    112
    Mesajlar 
    1,296
    Beğenme 
    415
    Beğenilme 
    712
    Konum
     

    Standart

    Hayırlı teskereler sağ salim gidip gelmeyi nasip etsin ALLAH'ım,
    Allah yardımcın olsun yolun açık olsun.

  9. #49
    [EmRe] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    [EmRe] isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    22 Şubat 2014
    Favori Oyun  
    aSro-bSro-cSro
    Konular 
    268
    Mesajlar 
    2,484
    Beğenme 
    589
    Beğenilme 
    450
    Konum
     

    Standart

    Hayırlı tezkereler abi ALLAH'a emanetsin.. @S1000RR_

  10. #50
    MyRuless - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    MyRuless isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    14 Aralık 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    72
    Mesajlar 
    1,350
    Beğenme 
    1179
    Beğenilme 
    738
    Konum
    İstanbul  

    Standart

    hayırlı teskereler

    RedLine
    Hanifi Mete
    _AsKaN_
    Biz Varken Siz Yoktunuz !

Sayfa 5 Toplam 6 Sayfadan Birinci ... 3456 Sonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş