Beğeni Ağacı42Beğeniler

Konu:TKing karaktersizligi buyrun

  1. #21
    exelayers_41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    exelayers_41 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    06 Mart 2017
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    16
    Mesajlar 
    110
    Beğenme 
    12
    Beğenilme 
    18
    Konum
     

    Standart

    Alıntı BUMBUM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    asgard'ın inisiyatifine kalmış karar onundur banlamasa sorun yok banlarsa ne ala
    İnsiyafitiylede alakası yok. Bu ikisi arasında ki olay yine ikisi halletmesi lazım asgard gelip öyle çar banlayamaz haksızlık ve de alakasız olur.

  2. #22
    1X1Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    1X1Y isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    16 Ocak 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    309
    Mesajlar 
    4,730
    Beğenme 
    2466
    Beğenilme 
    3044
    Konum
    Waşhikton  

    Standart

    Playerlik sıfır bu fslerde ben söyleyince kırılıyorlar.
    BurakC bunu beğendi.
    ReaLaMity
    1X1Y

  3. #23
    PiizmitLii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    PiizmitLii isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    17 Mart 2016
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    269
    Mesajlar 
    1,110
    Beğenme 
    260
    Beğenilme 
    206
    Konum
    DASSAKKENT  

    Standart

    yine bi karaktersiz yine fearles üyesi . şaşırtmadı
    1X1Y, adembzt1 and yakup07 like this.

  4. #24
    Historia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Historia isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    30 Ekim 2016
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    96
    Mesajlar 
    923
    Beğenme 
    394
    Beğenilme 
    686
    Konum
    İstanbul  

    Standart

    Bi insan o itemlerle sadece üstüne phy bassa zerkle yatmaz 7 dagger 7 nova sete charina pwp atip vermiyo.
    Güler misin aglarmisin sonra da adamim diye dolasirsiniz.

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Konu Historia tarafından (31.Mayıs.2017 Saat 16:29 ) değiştirilmiştir.
    yakup07 bunu beğendi.
    Vaktiyle bir Atsız varmış ; var olsun!
    RedLine
    Adalet BAKANI
    Tengri Biz Menen


  5. #25
    HATASIZCOL_Yaşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    HATASIZCOL_Yaşar isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    19 Ocak 2016
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    162
    Mesajlar 
    823
    Beğenme 
    644
    Beğenilme 
    202
    Konum
    AYDIN  

    Standart

    cino ne gerek vardı o kadar düşürdün kardeşim kendini okadar göt edip gönderdigin insanların neden ss almayıp konuşturuyosun ki sen ki ne akla hizmet o adamla pwp atıyosun bilmiyonmu başına neler gelcegini kb da suc senin kardeşim ban olayına gelince bunda bişi yok o adamında sv ne bok oldugunu bilen var.
    Konu HATASIZCOL_Yaşar tarafından (31.Mayıs.2017 Saat 17:03 ) değiştirilmiştir.

    YASAR___09_________________________ RedLine&OttomanHeRoS_____________________________ Kula kulluk edene yazıklar olsun

  6. #26
    burakula48300 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    burakula48300 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    08 Mayıs 2017
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    0
    Mesajlar 
    5
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    0
    Konum
     

    Standart

    beklenmedik bi davranış olmus. beklemezdım boyle olucagını.

  7. #27
    BUMBUM1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    BUMBUM1 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    22 Mayıs 2017
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    53
    Mesajlar 
    536
    Beğenme 
    8
    Beğenilme 
    78
    Konum
    İzmir  

    Standart

    Alıntı HATASIZCOL_Yaşar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cino ne gerek vardı o kadar düşürdün kardeşim kendini okadar göt edip gönderdigin insanların neden ss almayıp konuşturuyosun ki sen ki ne akla hizmet o adamla pwp atıyosun bilmiyonmu başına neler gelcegini kb da suc senin kardeşim ban olayına gelince bunda bişi yok o adamında sv ne bok oldugunu bilen var.
    YAŞAR KİM NEYİMİ BİLİYORMUŞ DOSTUM BİRAZ ADAM OLUN YENİLMEKDE VAR YENMEKDE HER KESDİĞİM 3-0 ALDIĞIM BÖYLE DÜŞMAN OLUCAKSA SIKINTIMIZ VAR
    adembzt1 ve yakup07 bunu beğendi.
    Anarchy35


  8. #28
    BUMBUM1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    BUMBUM1 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    22 Mayıs 2017
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    53
    Mesajlar 
    536
    Beğenme 
    8
    Beğenilme 
    78
    Konum
    İzmir  

    Standart

    BEN COK KİŞİYLE PWP ATIM YENDİM YENİLDİM AMA HEP VERDİM VERMEDİĞİMİ İDDA EDEN SS ATSIN IMacihana ile yaptık bugün 3-1 yendi verdim ortaya koyduğum iddayı.
    Anarchy35


  9. #29
    DonnaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    DonnaR isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    13 Temmuz 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    394
    Mesajlar 
    4,461
    Beğenme 
    1083
    Beğenilme 
    2688
    Konum
    İstanbul  

    Standart

    Bu muhabbet ne ara olmuş vay anasını ulan biz yenildik çıkardık verdik öteleri adamsınızya hamına versenize kaybettiğiniz iddia sonuçlarını
    EnvyUS, PiizmitLii and yakup07 like this.
    Trip_Kolik & DonnaR_

    M4rJiNaL

    BuYuGe_SYGl

    RedLine & OttomanHeRoS


    "Lâ fetâ illâ Ali, lâ seyfe illâ Zülfikâr"--لا فتى الا على لا سيف الا ذوالفقار

  10. #30
    mribo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    mribo isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    31 Mayıs 2017
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    17
    Mesajlar 
    74
    Beğenme 
    21
    Beğenilme 
    31
    Konum
     

    Standart

    kendine güvenen varsa çağıralım tkıngı atın vs ağlamanın anlamı yok FTW FearleSS

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş