Sayfa 2 Toplam 9 Sayfadan Birinci 1234 ... Sonuncu
Beğeni Ağacı18Beğeniler

Konu:IILions------Eski Flawles Erol Sezer

  1. #11
    PrayForLove - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    PrayForLove isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    07 Ekim 2017
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    85
    Mesajlar 
    977
    Beğenme 
    301
    Beğenilme 
    308
    Konum
    Kahramanmaraş  

    Standart

    Arkadaşlar Aracısız asla iş yapmayın ...
    DC_E_Z_E_L_ / M.Ali



  2. #12
    TearOfGod - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    TearOfGod isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    01 Haziran 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    32
    Mesajlar 
    614
    Beğenme 
    500
    Beğenilme 
    693
    Konum
     

    Standart

    Geçmiş olsun hacım. Normalde böyle bişeyi yazacak birisi değilimde bu olayın üstüne yazmam gerek diye düşündüm. Zamanında bende DaldaSAH ı satarken honor için talip olmuştu parayı en geç 10 gün içerisinde ayarlayacağını kimseye satmamamı en az 5-10 dk boyunca telefonda söyledi. Hatta daha fazla veren olursa satarsan ayıp edersin gibisinden bi muhabbet geçmişti. Bende herhangi bi sıkıntı olmadığını bekleyeceğimi söyledim. Aynı gün içerisinde tekrar arayıp daha ucuza başka bi çar(TheIgnore) bulduğunu söyledi.
    PrayForLove, KingOfSky, Furki ve 2 kişi bunu beğendi.

  3. #13
    KingOfSky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    KingOfSky isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    22 Nisan 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    62
    Mesajlar 
    340
    Beğenme 
    69
    Beğenilme 
    126
    Konum
    Antalya  

    Standart

    Alıntı TearOfGod Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun hacım. Normalde böyle bişeyi yazacak birisi değilimde bu olayın üstüne yazmam gerek diye düşündüm. Zamanında bende DaldaSAH ı satarken honor için talip olmuştu parayı en geç 10 gün içerisinde ayarlayacağını kimseye satmamamı en az 5-10 dk boyunca telefonda söyledi. Hatta daha fazla veren olursa satarsan ayıp edersin gibisinden bi muhabbet geçmişti. Bende herhangi bi sıkıntı olmadığını bekleyeceğimi söyledim. Aynı gün içerisinde tekrar arayıp daha ucuza başka bi çar(TheIgnore) bulduğunu söyledi.
    kahpelik sembolik degil yaşam şekli olmuş hacım erolun

  4. #14
    Evey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Evey isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    07 Aralık 2012
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    58
    Mesajlar 
    258
    Beğenme 
    108
    Beğenilme 
    86
    Konum
     

    Standart

    kahpe guıldlerin kahpe (o)kul cocuğu işte ne beklersin knka bu yavşak eroldan geçmiş olsun dostum

  5. #15
    Pastagil_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Pastagil_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    16 Eylül 2018
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    26
    Mesajlar 
    57
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Standart

    Senin Nası bi o.ç sunda dönüpte üçkeagitcı bilmem ne diye yorumliyorsun bu bir Sen cuma günü attın. Pazartesi sabahı elinde oldu ve o dakkaya kadar niye agznı açmadın kansız ********. Ha şu çok şükür herkez bni taniyo senin gibilerin amq. Tammı. Benm için pıroblem yok. Seninde tasmanı takar. Dow önüne baglarım. Agızlıgına mastırın takar susarsın OKEY .....! 😊

  6. #16
    RessistanbuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    RessistanbuL isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    22 Kasım 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    164
    Mesajlar 
    585
    Beğenme 
    34
    Beğenilme 
    185
    Konum
    Bursa  

    Standart

    OLUM SÖZ VERMEK (G.Ö.T) VERMEYE BENZEMEZ BU İBNELERİN SOYU TÜKENMELİ...
    KingOfSky bunu beğendi.
    GÜVENENE DOST GÜVENMEYENE YOL.

    RessistanbuL



  7. #17
    KingOfSky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    KingOfSky isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    22 Nisan 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    62
    Mesajlar 
    340
    Beğenme 
    69
    Beğenilme 
    126
    Konum
    Antalya  

    Standart

    Alıntı Pastagil_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Senin Nası bi o.ç sunda dönüpte üçkeagitcı bilmem ne diye yorumliyorsun bu bir Sen cuma günü attın. Pazartesi sabahı elinde oldu ve o dakkaya kadar niye agznı açmadın kansız ********. Ha şu çok şükür herkez bni taniyo senin gibilerin amq. Tammı. Benm için pıroblem yok. Seninde tasmanı takar. Dow önüne baglarım. Agızlıgına mastırın takar susarsın OKEY .....! ��
    SEN DAHA HANGİ YÜZLE KONUŞUYORSUN SENİN AR DAMARIN ÇATLAMIŞ KAHPELİK KANINDA VAR SENİN SENİ TANIYANLAR İÇİN AÇTIM KONUYU ZATEN NASIL Bİ KAHPE OLDUGUNU ANLIYAMIYAN VARSA KONUYU OKUYUP ANLASIN DİYE

  8. #18
    KingOfSky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    KingOfSky isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    22 Nisan 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    62
    Mesajlar 
    340
    Beğenme 
    69
    Beğenilme 
    126
    Konum
    Antalya  

    Standart

    Alıntı BULUT_CAKIR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    OLUM SÖZ VERMEK (G.Ö.T) VERMEYE BENZEMEZ BU İBNELERİN SOYU TÜKENMELİ...
    Allahını sevim

  9. #19
    Pastagil_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Pastagil_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    16 Eylül 2018
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    26
    Mesajlar 
    57
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Standart

    Senin şeref yoksulunu oldugunu herkez biliyo zaten. O.ç oldugunu söylüyorum ve halen o şafı yutuyorsun senin haysiyetini sikiyim amq mal oglu malı

  10. #20
    PrayForLove - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    PrayForLove isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    07 Ekim 2017
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    85
    Mesajlar 
    977
    Beğenme 
    301
    Beğenilme 
    308
    Konum
    Kahramanmaraş  

    Standart

    Alıntı Pastagil_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Senin şeref yoksulunu oldugunu herkez biliyo zaten. O.ç oldugunu söylüyorum ve halen o şafı yutuyorsun senin haysiyetini sikiyim amq mal oglu malı
    Karakterin ve nasıl bir kahpe olduğun yorumlardan ve yaptığın ********likten belli oluyor şeref yoksunu aile terbiyesi görmemiş ******** ...
    KingOfSky bunu beğendi.
    DC_E_Z_E_L_ / M.Ali



Sayfa 2 Toplam 9 Sayfadan Birinci 1234 ... Sonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş