Beğeni Ağacı2Beğeniler
  • 1 Post By 473BulleT_
  • 1 Post By Addiicted

Konu:Asgard

  1. #1
    AlsasLorenx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    AlsasLorenx isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    06 Mart 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    143
    Mesajlar 
    3,601
    Beğenme 
    705
    Beğenilme 
    1072
    Konum
    İzmir  

    Standart Asgard

    Temple girdim uniqueler yok ne yapmam lazım?
    @Asgard
    M.Burak
    Jest_ * HeLeN_35 * RalikoSh


  2. #2
    Cengo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Cengo isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    18 Mart 2013
    Konular 
    247
    Mesajlar 
    3,552
    Beğenme 
    4693
    Beğenilme 
    3151
    Konum
    Antalya/Serik  

    Standart

    bi haber etseydin bele olmazdı ..

  3. #3
    AlsasLorenx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    AlsasLorenx isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    06 Mart 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    143
    Mesajlar 
    3,601
    Beğenme 
    705
    Beğenilme 
    1072
    Konum
    İzmir  

    Standart

    Alıntı Cengo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bi haber etseydin bele olmazdı ..
    sinir hastası olucam bi pazar günü fgw temple giriyorum rahat rahat ondada olaya bak a.... k....
    M.Burak
    Jest_ * HeLeN_35 * RalikoSh

  4. #4
    Cengo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Cengo isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    18 Mart 2013
    Konular 
    247
    Mesajlar 
    3,552
    Beğenme 
    4693
    Beğenilme 
    3151
    Konum
    Antalya/Serik  

    Standart

    Alıntı MehmetBurak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sinir hastası olucam bi pazar günü fgw temple giriyorum rahat rahat ondada olaya bak a.... k....
    derin moral bozukluğu ve ağlayarak 31

  5. #5
    AlsasLorenx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    AlsasLorenx isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    06 Mart 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    143
    Mesajlar 
    3,601
    Beğenme 
    705
    Beğenilme 
    1072
    Konum
    İzmir  

    Standart

    Alıntı Cengo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    derin moral bozukluğu ve ağlayarak 31
    puhahahahahaha
    M.Burak
    Jest_ * HeLeN_35 * RalikoSh

  6. #6
    AlsasLorenx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    AlsasLorenx isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    06 Mart 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    143
    Mesajlar 
    3,601
    Beğenme 
    705
    Beğenilme 
    1072
    Konum
    İzmir  

    Standart

    la napıcam biriniz bişey desin ona göre davranayım
    @Asgard bey ne yapmam gerek acaba ?
    M.Burak
    Jest_ * HeLeN_35 * RalikoSh

  7. #7
    473BulleT_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    473BulleT_ isimli Üye şuanda  online konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    09 Haziran 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    296
    Mesajlar 
    1,086
    Beğenme 
    863
    Beğenilme 
    499
    Konum
    Denizli  

    Standart

    Alıntı MehmetBurak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    la napıcam biriniz bişey desin ona göre davranayım
    @Asgard bey ne yapmam gerek acaba ?
    Checkten sonra Temple Uniqleri spawn olmayabilir belli bir sure oglede sonra dene derim
    AlsasLorenx bunu beğendi.
    Söz dalaşını Alimle yaptım yendim,Cahille yaptım yenildim...


    =HUZUR=


  8. #8
    Addiicted - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Addiicted isimli Üye şuanda  online konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    05 Ocak 2019
    Favori Oyun  
    aSro-bSro-cSro
    Konular 
    7
    Mesajlar 
    26
    Beğenme 
    20
    Beğenilme 
    14
    Konum
     

    Standart

    bu tür checklerin ardından temple unqleri 1-2 saat sonra spawn oluyo
    AlsasLorenx bunu beğendi.

  9. #9
    AlsasLorenx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    AlsasLorenx isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    06 Mart 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    143
    Mesajlar 
    3,601
    Beğenme 
    705
    Beğenilme 
    1072
    Konum
    İzmir  

    Standart

    o zaman tüküreyim öyle işe
    M.Burak
    Jest_ * HeLeN_35 * RalikoSh

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş