PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : bSilkroad Şikayetler



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59

  1. TL karşılığı B satımı yokmu bu sw de ?
  2. oyuna giremiyorumm GM YARDMMM
  3. gm acil bak sıkıldık artık
  4. Bu ne ya acil !
  5. Bi Şikayetim war ve buna çare bulmanı beklıyorum...
  6. gm bı bakarmısın
  7. Silkroad Ch çarlarındaki zehirler!
  8. _ReSinTieD_ pvp Glavie Bug
  9. GM nedir bu sorun
  10. Gm bakarmsınız
  11. Oyuna giremiyorum yardım!
  12. CHN silahlar
  13. YEni Guildimizz
  14. (4KuSTaH)Emir kardesm gibi bende...
  15. GM BeY Yardım !!! Oyuna Girdim car Bugta Kalıyor
  16. C10 HATASI ALIYORUM ACİL (Sanırım bugda kaldı)
  17. GM BeY Yardım !!!
  18. Adminn....
  19. Fight +9 bow satılıktır
  20. GM oyuna bak..
  21. Odin bey Holy water deki Unqler bozulmuş:SS
  22. Inventory genişletme Odin yardım.
  23. oldu ozmn adımız eziqe cıksın
  24. Bug yapıyor dedim dedim inanmadınız bak ne oldu şimdi :D
  25. öneri
  26. Gm küfür var !!
  27. Küfür !! ANAYA Küfür !!
  28. Şu oyuna biraz bakın
  29. Neler oluyor ya?
  30. Küfür
  31. Alexandria'daki skilleri geç basma olayı
  32. Yeter ya bıktım bıktım Önüne gelen Bug kullanıyor
  33. Küfür
  34. Şikayet.
  35. Çok garip Ne oluyor bi anlasam.
  36. Beni kandırıcak !!!
  37. Bicheon'un suçu ne ???
  38. Çok pişmanım.
  39. + basma
  40. Oyun içinde Reklam
  41. Eu carlar oyunda cok ezik holy varken divi yiyoz ya rezillik warrior oynanmıo gmmmm
  42. Lag sorunu
  43. acaba?
  44. Elixir-Stone-öneri
  45. Silk Maymun pet Hakkında
  46. Thief rank şikayet hakkında
  47. allahım sana geliyorum
  48. sahte thief rank
  49. Küfür !!! + Bug
  50. GM GM YARDIM Hotan Kalesi Vergi
  51. Gm lütfen artl ftw saatleri değişsin lütfen
  52. Bayram kervanı !
  53. Küfür !!!
  54. Gm yardım
  55. Lag
  56. Apis görevindeki adeletsizlık
  57. NoWomenNoCry
  58. Thieflıkte bile Bug yapıyorlar arkidiş :)
  59. WTF is this????
  60. GM yardım!!!
  61. şikayetide hiç sevmem ama.
  62. Job yardım !
  63. Lucretia_
  64. Gm Bey Bladelerde Bakımdan Sonra Sorun
  65. TL ile gold satışı
  66. Bayrama Özel Ewent ?
  67. JackJones
  68. Frawunun koydugu resme bak odın
  69. Rekalm+ Oyun parası Satışı TL ile
  70. herkez apis görevi yapmaya çalişiyo
  71. Küfür...
  72. odin
  73. holy spell varken dewilson force zehirler bulasıyor neden?normalde bulasmaması gerek?
  74. Odin
  75. bu adam ceza almıyor nedense
  76. kufur
  77. hazır bakım yapılacakken
  78. Küfür!!! Artık yeter
  79. GM Check Hakkında
  80. Küfür !!!!
  81. İnventory itemi
  82. Bu mümkün mü acaba?
  83. Küfür.!
  84. hazır bakıma giricekken?
  85. Sahte job rank
  86. Biraz Zevk Verici olmalı...
  87. Banlanan Charlar
  88. Banlanan Charlar
  89. Öneri:Video Yarışması
  90. Küfür (gm odin ilgilenirmisin)
  91. Küfür.
  92. Küfür ....
  93. Küfür...
  94. Küfür....
  95. Ekran Görüntü Yarısması Acıklanmadımı Beyler
  96. Akademi ban suresi kisaltilmasi, gm buraya
  97. Çok takdir ediyorum sizi. [GM]Odin.
  98. Oyunda karaktersizlerin sayısı artıyo
  99. Gm önerime kulak ver :d
  100. bi alıs-weris ile ilgili..
  101. GM Odin artık Bunlarla İlgilenirmisin !!!
  102. Freed0m
  103. Ödeme bildirimi
  104. oyun kapalımı?
  105. Carım Bugda Kaldııı
  106. GM magic pop a devil S eklenmesini istiyoruzzz!!!!!!
  107. Yardım edin allah rızası için
  108. oyuna giremiyorum yardım edin
  109. Adam Milleti Kandırmaya Çalışıo Ustam El At
  110. Fake Hesap açıp global ile küfür etmek ne demek?
  111. Küfür !!!!
  112. Küfür !!! Ve Yaptığı soygunu ballandıra ballandıra söylüyor !!
  113. Soruma Cevap Ver gm ?
  114. Sebepsiz yere charım ban yemiş ?
  115. Reklam
  116. yardımcı olmanız dilegiyle..
  117. Bilgisi olan arkadaşlar bi bakarmısınız.
  118. Dolandırıcılık yapıyor!
  119. Küfür
  120. Charım soyuldu yardım edin?
  121. Durduk yere küfür ediyor gm odin ilgilenirmisin.
  122. Pvp de tüm bufflarla rahatsız ediyor
  123. küfür
  124. hırsızlık
  125. Tıtan ıcın pk olan 2 serefsız
  126. Botlar için Öneri
  127. sayın Gm bakarmısnız bidaha :(
  128. sayın gm bi bakarmısnnız bişey danışcam
  129. Küfür!
  130. GM Aydınlat beni şu konu hakkında :D
  131. Ödeme bildirimi
  132. Yurd Disina Eriwimi Kapatdinizmi ?????????????
  133. herkes bu başlığa gelsin.
  134. Küfür...
  135. oyundan atma problemi.
  136. Csro alchemy ratelerini düzenleyiniz..
  137. Gm Pvpde Bug + Küfür var
  138. Küfür !
  139. Elementler ile İlgili.
  140. kanıt..
  141. gm şu soyulma konusunla ilgilenirsen sevinicem
  142. Gm Bey Küfür !!! II_RazoR_II nın dıer carından
  143. soyuldum acil yardım
  144. Küfür !!
  145. Akademi ban
  146. _FORCEMAN_ Küfür.
  147. Küfür
  148. Job sahtekarlığı
  149. Oyun Böyle Olduğu sürece....
  150. Exchange Bug ....
  151. Küfür
  152. Yine Küfür !!!
  153. Küfür.
  154. GM odin Job Rank Sahteciliği
  155. yardımcı olabilicek varmı
  156. çarıma ne oldu GM acill yardım talep ediyorum
  157. Oyundaki lag sorunu
  158. Game masterlerin dikkarine!
  159. son sorum
  160. oyun kurallarına baktım
  161. bro bi el atsan
  162. Gm küfür var !!
  163. Küfür...
  164. soyuldum :(
  165. WARLOCK buildi hakkında bir talep
  166. Exc Bug!
  167. Kufur ve Bug
  168. Gm bey bi ilgilenirseniz...
  169. Dalgınlık ve Artniyetli anlayışsız müşteri...
  170. Resimde herşey ortada...
  171. kufurrrrrrrrrrrrrrrrr
  172. TL ile satış
  173. Kredı kartı ile ödeme yapılmıyormu ?
  174. Gm yardım edermısıb yenı pw ıle de eskı pw ıle gırmıorum pw deqıstırdıkden sonra
  175. Gold Bar
  176. Exhance bug...
  177. acil bakarsanız sevınıurım kıdo yok
  178. Oyundaki Lag
  179. Exhange bug
  180. Küfürr
  181. Pwp de exc Bug...
  182. Stall nerwork
  183. Küfür
  184. Gm Beyy Alcemyde sorun var galıba
  185. Walock problemi
  186. check
  187. www.bsilkroad.com sitesine girilmiyor
  188. Saldırımı oldu ?
  189. Gm bakarmısın
  190. Acildir
  191. Küfür
  192. Küfür.
  193. Gm küfür varr
  194. ....dfh
  195. Herkese iyi oyunlar kolay gelsin gm bey ilgilenmenizi bekliyorum
  196. Küfür
  197. "_71Kesh_" Üyenizin global içinde yapmış olduğu saygısızlıklardan bir örnek
  198. GM iftira atıp duruyor Bakarmısın..
  199. dolandırıcılık
  200. Gm küfür
  201. Küfür !!!
  202. StrongTURK masterı ve uyesi küfür
  203. Pvp Bug
  204. GM Rica Etsem İlgilenirmisiniz
  205. Gm Bey Küfür !!!
  206. Gm sadece Düşüncelerim..
  207. Gm Bey AciLL !!
  208. küfür
  209. Dine Küfür ...
  210. Hırsızlık,dolandırıcılık
  211. GM'Bi Bakarmısın!
  212. bakım yaptıgınızda blade carların heavenly blade skilini düzeltirseniz sevinirim
  213. Çarım çalındı!! Gm acil bakarmısın!
  214. Gm Hırsızlık Lütfen BAk
  215. Gm benim için onemli bir konu lutfen bi bakarmısın
  216. game master
  217. Job sahtekarlığı
  218. Bicheon un suçu ne ????
  219. Pvp Bug
  220. Thief hile
  221. Ben Fake Degilim.. Ban pls
  222. Gm bakarmısın üyelik alımı
  223. Stalıma Küfür Etti Durup Dururken !!!
  224. Gm adamlar arkadaşları sayesinde Thief exp kasıyor
  225. İmmortal setim gitti acil pm gm bey
  226. GM Bey Yeter Bu Ne ya adam hala accleri sen aldın diyo.Girin Bakın cara Lütfeeen
  227. extange bug
  228. Gmmmmmm
  229. Scammer
  230. Gm Bey Fazla Rahatsız Ediyorum Ama Yeter !!
  231. Mail
  232. job suit
  233. Gm Odin Bey !!!
  234. Gm Sw de başka sw reklamı!
  235. Gm bakarmısın bi
  236. KUFURR... GM su cocugu al artık basımızdan
  237. Bu kadarıda pes!
  238. kufurrr
  239. Küfür !!!
  240. küfürrr !!!!
  241. Biraz gülelim :)
  242. Adv B Weapon'lar hakkında...
  243. Küfür
  244. Küfür !!!
  245. Küfür!
  246. Job dengesi
  247. genel chat küfür
  248. Gm Odin Bey Acill !!
  249. Arena Hakkında bir öneri, tartışalım uygun görünürse gm'e de iletiriz
  250. Gm Kardeşim şikayete bulunmusum Avici icin cezasının kaldırılmasını istiyorum