PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : bSilkroad Sohbet Forumu



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32

  1. M bot Sorunu
  2. KAÇ SAAT OLDU NOVA LMP YOK
  3. MBOT CLENTS YARDIM EDEBİLİCEK VARMI
  4. ANA SEHRİN SEMER OLMASININ ARDINDAN DW
  5. HIRSIZLIK
  6. SEMERKAND TA STAL KOYACAK YER YOK ADAM HALA EGO KASIYO DW DE
  7. CHECK
  8. AN İTİBARI İLE YENİ SEHRİMİZ BSİLKROAD 3 5 CAPULCUNUN SERVERİ DEĞİL HERKEZİN
  9. RLM GUİLD POİNT EKSİDE
  10. ANKETE GEREK YOK ANLIK SEMERKANT
  11. SEMERKAND CANLI YAYIN
  12. ASGARD YENİ ANA SEHRİMİZE ÇAY İÇMEYE GELMİŞ HOŞ GELMİŞ
  13. GELENDEN GELMEYENDEN ALLAH RAZI OLSUN OLAY BUDUR ARKADASLAR ADAM GIBI ANA ŞEHİR
  14. SEMER PWP ALANI SON DAKIKA GORUNTUSU
  15. SEMERKAND SON GÖRÜNÜM
  16. BSRO İÇİN ANA ŞEHİR DEĞİŞSE TERCİHİNİZ HANGİ ŞEHİR OLURDU ? (ANKETLİ)
  17. tablet
  18. Araçlarınız Değerinde Alınır Kamyon Kamyonet Otomobil.
  19. Temple unıkler yok sorun var
  20. ARTIK Bİ ÇÖZUM BNM HOLDING İM YOK SAYIN YÖNETİLER
  21. Server Check
  22. ÖĞRENCİ EVİNDE OYNADIĞIMA İNANMAYIP DALGA GEÇİP İFTİRA EDENLER
  23. Phbot kimlik dogrulama hatasi
  24. ŞİKAYET EDILEN CHARININ ITEMLERINI AKTARDIGINI SÖYLEDİ SERWERİN HUZURUNU BOZAN KİŞİ .
  25. Sa
  26. + rateleri neden bu kadar yüksek ve dusme rateleri
  27. rate
  28. BU KUCU KUCU LARIN TASMASINI TUTAN KİMSE O GELSIN NE DEDIKLERINI BILMIYORLAR
  29. WTB FIGHT GLAVİE CAR
  30. START GELMİYOR
  31. GA VEYA GM OLARAK SAHTEKARLIK ŞİKAYETLEREDE AÇACAĞIM
  32. WTS ____FURY____ CHAR UYGUN FIYATTA BIRAKILCAK ..
  33. Charım Bot char sebebi ile banlandı
  34. CHARIM BANLANDI
  35. Rap
  36. ARKADAŞLARLA HATIRA FOTUSU !!!!!!!!!
  37. Geceye bi Şarkı
  38. Genel Aff,ın Düşünülmesini Rica Ederim @Asgard @Odin
  39. bug
  40. The Walking Dead BSro :D
  41. TOPLANMA ŞEHRİ
  42. Arena Coin Hakkında
  43. WHERE THİS ADELET ?
  44. Alcak Param YOKMUŞ BAK HELE :D
  45. Mactavishhhh VS ___D0KT0R___ - Sonuc belli ama :D
  46. Mactavishhhh vs METALFIRTINA GM'YE BANLATMAYA CALISMA YUREK VARSA GEL xD
  47. 20 T LİK İTEMLERİM ÇALINDI GM BAKAR MISIN RİCA ETSEM
  48. Sahte Jobtan cezalandırılmış oyuncular
  49. PVP EVENTİN DÜN Kİ AYAGINI TWİCH TEN NASIL İZLEYE BİLİRİM _?
  50. sayın yönetıçıler bıraz ilgi lütfen aracı tafından dolandırılıp 12 saatr beklıyorum
  51. ARACI TARAFINDAN DOLANDIRLDIM HALA YARDIM EDILMIYOR
  52. YARDIMCI OLACAGINIZA HESABIMI BANLIYOSUNUZ
  53. DOLANDIRILDIM ARACI ITEMLERI ALIP KACTI
  54. jollygame sinematik fragman (Bir zamanlar)
  55. !!!
  56. ASqARD YALNIŞ ANLAŞILMA OLDU YARDIMCI OLURMUSUN
  57. ___DOKTOR___ Ve ıkınmaları :D
  58. SA BEYLER ESKİLERDEN KKTC TANIYANIZ VARMI ??
  59. @Asgard star gelmiyor
  60. Laggggggggggg
  61. Hirsızlıkk
  62. Eurovision'dan Parçalar
  63. @Asgard silk gelmedi
  64. SİLK BİLGİLENDİRME
  65. Sotta Günde 5 Titan Kesip 1 LMP Düşmesine Mantıklı Bir açıklama varmı arkadaşlar ?
  66. Unipue event istiyoruz
  67. THİEF JOBU EXP KASMA
  68. Askerden Herkese Selam Getirdim.
  69. HIRSIZLIK
  70. Kervan komedisi
  71. arkadaşlar telefondan girildiğinde özel mesaj atılmıyor mu?
  72. carii calcam varya . Master157 Şikayetciyim foto bakın
  73. Dc
  74. LaSTSHoTFaiR Oyun bilgisi :QD:DQ
  75. Sahte Job
  76. AMAN BEYLER
  77. bSilkroad piyasa ne hale gelmiş yahu ?
  78. Anlık :D
  79. START GELMİYOR
  80. Csilkroad için yeni başladım .
  81. Admin charımdaki power yok
  82. @ASGARD OYUNDA CAPESİZ BUFA Bİ ÇÖZÜM GETİRİN
  83. GameKinqi Ws 7Justice
  84. Şeref Namus sözü verip çiğneyenlere ithafen ..
  85. Sahte job yapmaya devam edenler
  86. Bu küfür işi ne olacak sayın oyuncu ve yöneticiler
  87. beyler fight swordları yiyo msunuz
  88. Fake Hesaplar...Dikkatli olun.
  89. oyun sorunu
  90. SACMALIK @ASgard @Odin @Freyr
  91. Yakında Görüşmek üzere !
  92. Ailevi Küfür ( resmi incele anlarsın . )
  93. arkadaşlar toplu dc sorununa ne çözüm oluyor bilen var mı?
  94. ÇARIM SOYULMUŞ
  95. S.A TEKRARDAN
  96. mbot ile party yapan arkadaşlar acil yardım
  97. AİLEVİ KUFUR LUTFEN GEREKENI YAPIN
  98. S.A ARKADAŞLAR HAKLIMIYIM HAKSIZMIYIM
  99. ÇOK FAZLA LAG VAR İLGİLENİRSENİZ ÇOK İYİ OLUR + BASAMIYORUZ
  100. JollyGame Veda.Dostuklar Bakii :)
  101. NOVA İTEMLER
  102. GUİLD ARANIYOR
  103. ARACIYA SOYULDUK
  104. SILK GECIKMESI
  105. BU ITEMLER NASIL BASILDI
  106. BİLEN ARKADAŞLAR YARDIMCI OLABİLRMİ ?
  107. 3500-4000 TL Aralığında Laptop Önerisi
  108. Guıld Aranıyor
  109. Haksız Ban
  110. Arena Hakkında
  111. Biri beni aydınlatsın
  112. ADAMLARA BAKIN YAV :)
  113. CANIMIN_ICI CAPESİZ BUFF BASIYOR KENDİNE
  114. Oyun Bum
  115. REGAİP KANDİLİMİZ MÜBAREK OLSUN.
  116. 3 yılın ardından selamün aleyküm
  117. WTB LEGEND ACC ÇİN +7 SET ARKADASLAR YARDIM _CI OLURMUSUNZ
  118. FOD VE UNİONU FAZLA AĞLAMAYIN ABİCİM 6VS2 YAPIYORDUNUZ GELDIK 6 KİŞİ SONRA KAÇTINIZ.
  119. YANLIŞLIKLA GUİLDİ SİLDİM ACİLL YARDIM
  120. Yeni başlamayı düşünüyoruz yorumlarınız önemli :)
  121. Böyle Kişilere kanmayın beyler
  122. TT_IMMORTAL GZ
  123. YENİ REKORA ÇOK UZAGIZ
  124. Seksi Devil Zerkliler :))) EYVALLAH_ VE UNİON
  125. + Basma Botu Hangisini kullanıyosunuz tavsiye edermisiniz ?
  126. Benden Jollygame halkınıa Bi cover
  127. Kutusu parlıyo mu ya... :Dsaşfdnasd
  128. Start Gelmiyo olumu olumsuz bişi Söylermin @Asgard @Odin
  129. PARA ÇEKİLDİ SİLK GELMEDİ İLGİLENİRMİSİNİZ
  130. Acil!
  131. KISAViCEROY Vs GeceMavisi :D kıran kırana bir mücadele...
  132. @Asgard
  133. SBOT İLE MÜCADELEM
  134. @Asgard @Odin @Freyr EMİR DEĞİL RİCA
  135. 18 MART ÇANAKKALE ZAFERİ
  136. IP BAN
  137. PHBOT HATASI
  138. Yönetime Hakaret
  139. Asgard Bır Oncekı Konu mu ne zaman goruceksın artık ?
  140. DikkaT
  141. Kazıklanmaya Doymamışlar :D
  142. ?
  143. Silkroad - Oyuna girmeden çözünürlük değiştirme
  144. Asgard İlgılenırmsın
  145. GENEL AF
  146. Yardıma muhtacım :D
  147. DİKKATTTTTT ARKADASLAR.. YÖNETİCELER
  148. Asgard Önemlı
  149. AİLEVİ KÜFÜR
  150. WTB ADALET
  151. RATE DÜŞMÜŞ GM YE KÜFÜR EDİLİYOR
  152. Kim demiş ratede sıkıntı var :)
  153. ANLATMAYA GEREK YOK GÖRÜYORSUNUZ
  154. AF TALEBi
  155. Item kacırmanın cezası
  156. Kurallar Dışında Ban Atmak Oyuna Aykırı O Zaman Taraf Tuttugunu Düşünur Bu Millet...
  157. Artık Yanlış Banlamalardan Sıkıldık Oyunun Düzenini Bozan Kural Dışı Banlamalar.
  158. MBOT SOS TOPLATMAMA
  159. IMuhendis - Burhancan KARAKTERSIZLIĞI
  160. @Asgard
  161. Bi bakar mısınız arkadaşlar
  162. SAHTE JOB @Asgard @Odin
  163. BSilkroad Genel Hafta Sonu Durumu
  164. bSilkroad Check
  165. bSilkroad Check
  166. Geçen yine fgw'deyim
  167. Nerde Eski Bsro :)
  168. Mbot kullanan arkadaşlar acil yardım
  169. Bir şey soracaktım arkadaşlar ilgilenebilirseniz :)
  170. bSilkroad Ticaret LTD ŞTİ.
  171. Asgard & Odin Mağduruz Hesabımız Soyuldu Ne Zaman İlgileneceksiniz ?
  172. SERVER KALDIRMIYOR
  173. ARACI BAŞVURULARI
  174. wtb chin immo set ve +8 üzeri power glavie
  175. OYUN GİTTİ
  176. ASGARD GM ACİLLLLL CEVAP VERİN ÇOK ACİL ÇAR SOYULMUŞ
  177. Dikkat !!!
  178. SELAMIN ALEYKÜM
  179. Önerimiz Nedir?
  180. bi konu hakkında danısacaktım yardım lütfen
  181. Bir Veda Daha...
  182. BSRO BAKIMA MI ALINDI BİLGİNİZ VAR MI ? START GELMİYOR BENDE
  183. AİLEVİ KUFUR
  184. stone
  185. aracı
  186. SİLKROAD LAUNCCHERCALISMAYI DURDURDU HATASI!!!!!
  187. Günaydınlar :)
  188. Bones ADLI KARAKTERİN KARAKTERSİZLİĞİ..!!!! SSLER
  189. 5 ADET POWER İTEMLERİM KAYBOLDU..!!!! ASGARD ODİN İLGİLENİN LÜTFEN
  190. phbot guıld resmi
  191. Anlayanlar içeri :)
  192. Server Full
  193. Gülmekten Karnınız Ağrıyabilir...
  194. Seninle Adeletin olduğu yerde görüşcez @Asgard
  195. WTB ASGARD @Odin @Asgard
  196. !!
  197. 8li partim ve ana karakterim hakkında sohbet edelim
  198. WTB ADALET
  199. Artık şu savaşlarda ki laga bir çözüm getirin.
  200. ŞİFRE YANLIS DİYOR OYUNA GİREMIYORUM
  201. Hoca TL ile satış yapıyo bize ban veriyo @Asgard Tebrikler sanki satışı ben yaptım
  202. Laggg
  203. Ben Anadoluyum Şiiri
  204. şu gerizekalı ya ceza gerekiyomu? mal herif Schweizer
  205. Sa @Asgard @Odin bir bakarmısnız acil
  206. S-Bottan Anlayanlar
  207. Varsa bizde alak :D
  208. BlacK_EagLeS GP-
  209. S2000 IIM Power
  210. Cavede bot charı
  211. Exhance bug pvp'de
  212. MARAŞ-BSRO
  213. Sa
  214. ŞİKAYETCİYİM
  215. Sa
  216. GM BBAKARMISIN
  217. cave unıqleri
  218. SERVER FULL BU NE ARKADAŞ
  219. Lagg
  220. iyi forumlar
  221. Guild Point -
  222. Bu nasıl bir post kasmaktır la amele gibi :) FKC ahahah
  223. +18 İçerik :)
  224. Sayın yönetim bakatrımsnız?
  225. PROXY VE LAG
  226. YÜKSELEN PİYASA
  227. Acil bakarmsınız arkdaşlar
  228. bard bufu aldıgım gerekçesi ile ban
  229. artı basarken silah kayboluyor mu ?
  230. HATAYI BİLEN VARSA YARDIM ETSIN
  231. Sbot Anlayanlar?
  232. Hoşçakal Bsro
  233. Instagram'da Yeni Bir Özellik
  234. Moderatör ler tatile çıkmış galiba...
  235. SAĞLIKÇI ARKADAŞLAR İÇERİ
  236. ASKERDEN SELAMLAR
  237. PK OLAYINA BİR SONUÇ GETİRİLMELİ !!!
  238. JollyGame ile Tanisma Hikayesi
  239. Start gelmiyooorr.
  240. PWP TURNUVASI YANLIS KARAR
  241. 2 ÇARININDA İSMİNİ VERİYOR İKİSİNEDE BAN!
  242. Sa beyler
  243. HAYIRLI CUMA'LAR
  244. @Odin @Asgard
  245. JANGANDA KERVAN GÖRÜNCE BİZ :0928: :)
  246. Yeni Başlayanlara...
  247. Dostlar Guildi üyesi KARAKTERSİZ IMachine
  248. Sa beyler 1dka baka bilirmisniz
  249. vVarriorunuZ - R nedir? Nasıl yapılır?
  250. KÜFÜRBAZLAR KOMPLE BANLANSIN